20.08.2014

Jesienne przymiarki...





... czyli kampania Massimo Dutti jesień - zima 2014/2015fot. Mario Testino
Piękna i stonowana kolekcja wypełniona szarościami, brązami, 
beżami pomieszanymi  z karmelem, ciekawą zielenią i wiśnią. 
To co lubię... ponadczasowa klasyka w eleganckim wydaniu... oraz wygoda.
Bardzo rzadko zaglądam na modowe stronki, ale tę kolekcję obejrzałam z przyjemnością.
Mam ochotę pobiec do rodziców i przetrząsnąć ich szafę a szczególnie mojego ojca.
Pamiętam, że będąc w liceum podkradałam jego swetry i golfy 
(podobne do tych na fotkach),
które spinałam skórzanym pasem a zbyt długie rękawy po prostu podwijałam.
O męża szafie mogę zapomnieć... gdy ktoś ma ponad 190 wzrostu i niską żonę... 
może spać spokojnie:))
Uwielbiam golfy, wełniane marynarki i mięsiste szale. 
Do tego wygodne botki, pojemna torba,
miękkie rękawiczki i pełnia szczęścia gotowa... 
czyli mój wymarzony jesienny strój.
Zapowiada się piękna jesień tego roku!!!! Jak myślicie?


















                                                                                      źródło: ELLE.pl




13 komentarzy:

  1. Jesień musi być piękna i słoneczna,bo mam kilka planów na ten czas:) Przyznam,że z przyjemnością uszczknęłabym kilka rzeczy z tych zdjęć do mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bym przytuliła co nieco z tych fotek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj też chętnie przygarnęłabym co nieco z tej kolekcji :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy już w jesiennych właśnie nastrojach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja by przygarnęła:) Zwłaszcza szaro-bury tweed ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki styl - wciągnęłabym wszystko - łącznie z tymi facetami do szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie... elegancko i z klasą. Bardzo...bardzo mi się podoba. Dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tu parę rzeczy ,które bym założyła...

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zimowe ciuchy :) Swetry, rajstopy, botki :) Kolekcja ładna swetry męskie mi się bardzo podobają, niestety mój mąż nie lubi swetrów...

    OdpowiedzUsuń
  9. To zdecydowanie i mój ulubiony styl:) w końcu będę lubiła jesień od tej ciuchowej strony:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. oj rozumiem Cię doskonale ....;) kocham szarości , brązy , czasem nawet tzw. miody ;)
    i niezmiennie także i czerń.... ta kolekcja jest ponadczasowa i stonowana tak - że jużprzenisołam się do tej jesieni pełnej miękkiego, przytulnego ciepła....
    po babci została mi sztruksowa marynarka w kolorze jarzębiny ... gdy zestawiam ją z granatową koszulą - czuję jak ubieram się w energię i to uskrzydla..... gdy narzucam ją na szary golf też ciekawie, takich klasyków w dobrym gatunków warto w szafie trochę trzymac - mimo upływu lat ....
    zapatrzyłam się teraz raz jeszcze na tę bordową marynarkę ;)

    cieplutko , serdecznie pozdrawiam Cię z drugiego brzegu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że nie tylko ja zakochana jestem w tych fakturach, barwach i ponadczasowych połączeniach.
    Ostatnio oglądałam w internecie piękne tkaniny tweedowe, wełniane i swetrowe... jest w czym wybierać. Oj, będę miała problem na co się zdecydować:)

    Pozdrawiam z domowego zacisza, miłej niedzieli!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się piękna jesień ...szkoda jednak, że puka do drzwi tak szybko...

    Podobnie z ojcowskiej szafy podkradałam swetry...uwielbiałam brązową kurtkę taty , której metryka była starsza ode mnie ...fajnie powspominać szukanie własnego stylu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)