30.11.2015

Grudzień 2015






To dla mnie w tym roku dziwny i bardzo trudny czas. 
Choroba i strata bliskiej osoby to ból,
z którym trzeba zmagać się każdego dnia.


Muszę się ogarnąć, bo święta spędzamy zawsze rodzinnie
i zawsze w Tomaszowej Chacie.
Wczoraj zakupiłam w necie świąteczne poszewki na poduszki. 
A dziś zawiesiłam srebrną śnieżynkę, która błyszczy na drzwiczkach komody.

W głowie mam już projekt (prosty, bez udziwnień) świątecznego wianka, 
a w kartonie potrzebne elementy. 
Pozostaje mi tylko zarezerwować czas i święty spokój:))

To będą trudne i smutne Święta w Tomaszowej Chacie.


Miłego tygodnia kochani!










3 komentarze:

  1. Do wczoraj, nie bylo u mnie zadnej swiatecznej dekoracji. Bo jakze to, kwina obficie bratki, slonce przygrzewa..Zupelnie nie umiem sie wczuc w atmosfere.
    Ale, za nami pierwsza niedziela adwentu. Powolutku , powolutku zaczynam odliczanie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny ptaszek na gałązce przycupną! Skąd wziąć takiego?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)