23.06.2017





Przyszło lato i nawet bym tego nie zauważyła.
Dni biegną tak szybko...
W zimowe wieczory tęskniłam za wiosną...
gdy przybyła, to była to tylko chwila.
Powiała chłodem, świat zmoczyła deszczem,
a słońce schowała pod wielkim parasolem.
I tyle z moich marzeń o wiośnie:((

I znów, jak co roku, życie toczy się na tarasie pod wielką markizą...
Krótka przerwa na kawkę, na relaksujące robótki,
na ulubioną książkę i rozmowy w gronie przyjaciół.
Wszędzie zielono, kolorowo, radośnie, wakacyjnie.
Pachnie ciastem i kwiatami... a ja nadal tęsknię za wiosną:))

Pięknego weekendu!
Tomaszowa












5 komentarzy:

  1. No i przyszło, i nie wiem, co z nim zrobić... Piękna miseczka, wypalałaś sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lewciu,
      to glinka samoutwardzalna i lakier szklący, a efekt jak po wypaleniu:))

      Pozdrawiam
      Tomaszowa

      Usuń
  2. skąd ja to znam... przyszły wakacje, nie trzeba dzieci wozić do szkoły, jeszcze chwilę, będzie urlop... przyszedł urlop, a ja jeszcze nie usiadłam...stale coś muszę, nawet nie zauważyłam, że już uciekł cały tydzień lipca... pozdrawiam serdecznie Emilystar

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas pędzi nieubłaganie. W dzisiejszych czasach ciężko o znalezienie chwili na reset. Chociaż dzień, bodaj dwa...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)