15.11.2017

Jesienne migawki






   Witam po dłuuugiej przerwie :))

   Jesień już na dobre zadomowiła się w Tomaszowej Chacie, 
ale dopiero teraz zjawia się na blogu. 
Lubię tę porę roku, bo wraz z jej nadejściem budzi się we mnie chęć działania.
   Lato, ze swoimi kolorami, zapachami, słońcem i upałami... 
rozleniwia mnie 
a kreatywność osiąga dziwnie niski poziom.
   
   Jesień uwielbiam... 
Gdy natura szykuje się do zimowego snu, ja wpadam na wyższe obroty.
   Lista spraw do wykonania staje się długa i wywołuje u mnie radosne podniecenie:))
   Też tak macie?














    I jeszcze nasz jesienny okap kuchenny. 
Wianek z winobluszczu o śr. 70 cm ozdobiony
    sztucznymi jabłkami oraz dębowymi gałązkami . 

Tutaj  znajdziesz inne dekoracje naszego okapu. 










5 komentarzy:

  1. Jesienią mam podobnie. Cudne zdjęcia.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, długo nie dałaś o sobie słyszeć :))) Ja też lubię jesień, jej twórczy potencjał niesiony masą kolorów i kształtów, szykowanie się do zimy, ozdabianie domu darami wszelkimi natury. I właśnie plotę wianki z winobluszczu dla siebie i znajomych, jako bazę pod wieńce świąteczne. Takie jabłuszka bym chętnie zakupiła bo żywe długo nie wytrzymają. Masz jakieś sensowne cenowo źródełko?

    OdpowiedzUsuń
  3. A zdjęcia na szósteczkę, takie prawdziwe migawki dobrym i szybkim okiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Lewciu:)

      Dzięki za ciepłe słowa.
      Jabłka kupiłam jakieś 4 lata temu w naszym centrum ogrodniczym. W najbliższym czasie będę więc zobaczę czy są.

      Buziaki
      Tomaszowa

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)