24.01.2018

"EAT" by Tomaszowa






Wszelkiego rodzaju i wielkości napisy podobały mi się od dawna. 
Litery w stanie surowym
to wiele możliwości kreatywnego działania.
Napisy typu "EAT", "HOME", "LOVE" czy "Cuisine" można spotkać od lat w necie. 
Wyglądają ciekawie i nowocześnie.
Przyznaję, moja wersja nie jest niczym nowym. 
O kreatywnym szaleństwie też można zapomnieć:))

Napis dostałam jesienią od córci.
Mój gwałtowny wybuch dzikiej radości 
został szybko stłumiony pytaniem:
jak ozdobić wymarzone litery? 
Chaos myśli wielki a efekt, przyznaję, mało spektakularny.
Padło na beton lub metal. 
Wydaje mi się, że stylizacji bliżej jednak do metalu.
Chciałam by było prosto, skromnie i nowocześnie
i...
jestem zadowolona.
A jaki finał - zobaczcie sami. 


Tutaj  znajdziesz inne dekoracje naszego okapu. 











Litery wykonane są ze sklejki, druga strona jest pusta. Wysokość liter to 22 cm.
 Zdjęcia robiłam w sztucznym świetle więc odcień szarości wyszedł różnie.










ZapiszZapisz

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, jadłabym :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Dorotko:)
    Twoje szydełkowe śnieżynki upiększały nasze kolejne święta.

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością przepysznie i z klasą. W takiej chacie aż chce się mieszkać. Jadalnia urządzona bardzo gustownie i z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy rzut oka i muszę przyznać, że milutko i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto zadbać o wygląd wnętrza mieszkania lub domu. Wnętrze wiele mówi o człowieku, który w nim mieszka.
    W chacie widać pomyślunek i wzorowe wykonanie. Brawa i gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)