15.01.2018

"Rozeta" by Tomaszowa






Zrobiłam ją już jakiś czas temu i ciągle nie potrafiłam się zdecydować, gdzie ją umieścić. 
Pierwotnie miała być sznurkowym dywanikiem. 
Ale... 
 W necie i w gazetkach wnętrzarskich widziałam szydełkowe dekoracje ścienne, 
które mnie zachwyciły. 
No i... jak wiecie, mam słabość do wszelkich włóczkowych dłubanek.

 Już wszystko jasne... prawda? :)

Szydełkowa/sznurkowa rozeta znalazła miejsce w naszej jadalni, 
wypełniła pustkę po świątecznym wianku (tutaj) 
i na chwilę zastąpiła naszego rogacza (tutaj).
Praca ma 80 cm średnicy.


Miłego tygodnia! Nie dajcie się grypie!
PA!

















10 komentarzy:

  1. Piekna rozeta, która współgra z drewniana ścianą, tworzy fajny klimat. Mam podobna tylko mniejszą w łazience ale widzę, że Twoją wykonałaś z miękkiego sznurka. Moja jest trochę sztywnawa ale na podłodze mże być. Pozdrawiam ciepło w ten mroźny i bardzo wietrzny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie to miał być właśnie dywanik do łazienki, ale jego kształt nie pasował do rozkładu naszej łazienki.
      Rozetę wykonałam z grubego bawełnianego sznurka o przekroju 5 mm w kolorze beżowo-szarym.
      Trochę siły w tę zabawę trzeba było włożyć:)
      Rozetę (choć sztywną) musiałam dodatkowo usztywnić by trzymała (swój) fason w pozycji pionowej, trochę waży.

      Pozdrawiam
      Tomaszowa

      Usuń
  2. Świetnie się prezentuje i dobrze wygląda w miejscu, gdzie się znajduje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anula i pozdrawiam w nowym roku.
      Wszystkiego dobrego i dużo radości!

      PA!

      Usuń
  3. Świetny pomysł z powieszeniem jej na ścianie :) Wygląda super .

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz:) To bardzo dobrze,że mój dywanik już w trakcie bo umarłabym z zazdrości. Cudownie ci wyszło, jest szykowny i bardzo swojski:) Na ścianie wygląda wspaniale. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko czekam na Twój dywanik, na pewno będzie super!

      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  5. Wow! jestem pod wrażeniem! W ogóle tu pięknie jest!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję:)

      Byłam z rewizytą i podziwiałam fotki w Twoim portfolio. Bardzo klimatyczne!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)