18.02.2018

Niedziela...






... jak zwykle u nas... aktywna i kreatywna.
Małymi kroczkami obmyślam i przygotowuję
dekoracje wiosenno-wielkanocne.
Dziś zabawa, próba stworzenia marmurkowego motywu
z wykorzystaniem lakieru do paznokci.
He he... wyglądają jak lizaki :)








Z niecierpliwością czekam na nowe poduszki. 
Mam nadzieję, że dotrą na powitanie wiosny.
U nas zimowe (jeszcze) elementy mieszają się 
ze zwiastunami wiosny.
Tydzień temu, ze spaceru, przyniosłam gałęzie, które we wnętrzu przebudziły się.
Są piękną, naturalną, zieloną dekoracją.












6 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na zastosowanie lakieru do paznokci, również bardzo kreatywna stronka.Gałęzie króluja i u mnie.
    Przekwitła forsycja i obleciały kwiaty leszczyny, teraz rozwijaja sie piękne purpurowe listki. W ogrodzie zakwitły pierwsze przebiśniegi i ranniki a zapowiadają syberyjskie mrozy, strach.Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja martwię się o moje cebulkowce. Taki mróz a one już się przebiły przez warstwę kory.

      Pozdrawiam
      Tomaszowa

      Usuń
  2. Faktycznie jak lizaki, ciekawy efekt uzyskałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszka:))) U nas żółte i różowe tulipany w wazonie, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też stawiamy na tulipany. Ich urok i prostota są bezkonkurencyjne.

      Buziaki:)
      Tomaszowa

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)