01.07.2011

Lato w Tomaszowej Chacie...



... toczy się na tarasie. W cieniu markizy i w otoczeniu kwiatów spożywamy rodzinne posiłki i odpoczywamy.
Lubimy ten okres, który wypełniają: słońce, śpiew ptaków i zapach jeziora, długie dni, ciepłe wieczory oraz mnogość smakołyków od natury. To taki nasz sposób letniego wypoczynku, namiastka wakacji, na które rzadko wyjeżdżamy. Każdego dnia ładujemy baterie pozytywną, letnią energią... zbieramy siły przed jesienno-zimową szarugą. Krótko mówiąc, dopieszczamy duszę i ciało:)




Początek lata to również zmiany w Tomaszowej Chacie. Nasze książki ( a przynajmniej część z nich) doczekały się wreszcie własnego miejsca. Pojawiła się również długo wyczekiwana szafa. I w ten oto sposób dokonałam kolejnej czystki w szafkach i kontenerach. Ile to rzeczy człowiek potrafi zgromadzić przez lata... ja na pewno, straszna ze mnie chomikara.


I na koniec małe zawieszki w kształcie serca, które mogą stanowić dekorację tarasowych koszy z kwiatami. O kolejnych robótkach i konfityrze truskawkowej w następnym poście.
Pozdrawiam , dziękuję za odwiedziny i... miłego wakacyjnego weekendu:)


23 komentarze:

  1. ślinotoku dostałam na te czereśnie- uwielbiam je i jem be opamiętania. Zawieszki superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie u Was ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pięknie, pięknie! Serduszka słodkie, aż się chce je schrupać, człowiek się w ostatniej chwili opamiętuje :) Intryguje mnie ta falista ścianka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze takich blogich chwil, bo u mnie sie nie da wysiedziec w takim skwarze.Urzekly mnie tez zawieszki na doniczki. Sa przesliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie w Tomaszowej Chacie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie nowy post:)
    Takie spokojne lato jest najpiękniejsze:))
    Ja też swoją bibliotekę porządkuję:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie tam u Ciebie w domciu tak cieplutko i uroczo!Piekne zdjecia i cudne zawieszki.Serdecznie pozdrawiam cala Tomaszowa Chatke

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie od wczoraj deszcz, zimno, szaro i ponuro...Dobrze więc jest się ogrzać w taki dzień jak dzisiaj w energetycznych kolorach na Twoim blogu:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za odwiedziny i miłe słowo;o), super pomysł na zawieszki i urzekła mnie czerwona konewka, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. spędzając tak wakacje to i ja nie musiałabym nigdzie wyjeżdżać :)
    szafa z koszami na górze bardzo sielsko wygląda i niezmiernie mi sie ta sielskość podoba :) a dokąd prowadzi ten mosteczek? ;)
    Uściski Tomaszowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjecia- też posiaduje na tarasiku czekajac na dach.
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  12. Regały i szafa świetne!!!
    I od razu widać, że na swoim miejscu :D

    Lato z pysznościami Twojej roboty i książką pod ręką - ideał.

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dopieszczajcie, dopieszczajcie, bo macie czym.... pięknie w Tomaszowej....
    Świetny klimat :)

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Że tak napiszę- wreszcie wróciłaś! Co to za ukrywanie się?! A szczęka zagoiła się?? Mam nadzieję że u Ciebie już wszystko w porządku?? Ładne meblowe nabytki:-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  15. No proszę, jak proste mebelki mogą poprawić i wnętrze i spojrzenie na kąty już znane, jakże się oko cieszy, prawda?:)
    Smaczne takie lato na tarasie, gdy na wyciągnięcie łapki przysmaki ma się
    (Ha! Ja też się postarałam o rym :)
    Twoje serduszko u mnie niezmiennie na oknie, w słońce, czy deszcz.
    Pozdrawiam lipcowo, choć jeszcze się chmurzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. milutko tam u Was, fajniutkie ozdoby do doniczek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ale smakowicie wygladaja te owocki:)a gitara u nas w salonie równiez stoi:)pamiątka po mlodzieńczych czasach męża gdy gral w zespole rockowym:)pozdrawiam.Uporzadkowane ksiażki wyglądaja świetnie, akurat chomikowanie tego typu rzeczy nie powinno wprawiac cię w zaklopotanie)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lato w pełni, rozkoszujcie się wakacyjnym czasem .. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładuj akumulatory bo pięknych słonecznych dni jest u nas jak na lekarstwo.
    Serducho w kratę zgarniam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiło się niezwykle smacznie... zawieszki rzeczywiście wyglądają rewelacyjnie na koszykach... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie u Ciebie; czerwona konewka przepiękna!
    pozdrowienia ślę,

    OdpowiedzUsuń
  22. no cudnie w te wakacje u Tomaszowej też pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. koneweczka czerwona mnie urzekła...sielsko odpoczywacie!!!Szafa wydaje się wpasowana w całość, no i ten mostek tak iryguje...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)