25.03.2013

Wielkanocne przymiarki




Wielkanoc już za tydzień a ja jakoś nie czuję świątecznego nastroju. Oczywiście wystrój
Tomaszowej Chaty zmienia się z każdym dniem coraz bardziej: jajka i kury w różnych
rozmiarach powychodziły z ukrycia, wiosenne porządki są w toku, zakupy potrzebnych
produktów również, nawet wielkanocne menu ustalone. Ale... brakuje najważniejszego...
prawdziwej wiosny za oknem, jej zapachu i zielonych oznak budzącej się przyrody.


Cały czas jeszcze dumam nad wystrojem wielkanocnego stoły. Co roku mam gości na niedzielnym śniadaniu i co roku staram się, aby stół wyglądał inaczej. W wolnej chwili wymyślam małe dekoracje, które ozdobią stół... i ciągle nie jestem zadowolona z efektów. Skończy się na tym, że na każdym talerzu umieszczę mini-bukiety z wiosennymi kwiatkami a na środku stołu stanie wazon pełen tulipanów. W czwartek jadę do sklepu ogrodniczego po świeże kwiaty i może tam doznam olśnienia:)






I na koniec doniesienia z placu boju. Tu przynajmniej same pozytywy:):) Walka z migreną trwa
już od prawie 6 tygodni. W tym okresie ból migrenowy dokuczył mi tylko raz i to z niewielką siłą... czyli jest dobrze a nawet bardzo dobrze:):) Waga z 60 kg spadła do 56 kg... co również cieszy... spodnie zrobiły się luźniejsze, bluzki mniej opięte, czuję lekkość i więcej energii do działania.
Jestem zaskoczona bo zupełnie nie ciągnie mnie do mięsa i słodyczy...
nie mam na nie najmniejszej ochoty. 
Miłego tygodnia!

                                                                                            



13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne dekoracje, ta kurka w foremce szczególnie urzeka

    OdpowiedzUsuń
  2. uśmiechnęłam się bo mój post zaczyna się niemal identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje efektów diety! :)
    wena do ozdób z pewnością przyjdzie :) ... wiosna także :)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe dekoracje :)
    GRATULACJE ZA WYTRWAŁOŚĆ W DIECIE!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety pogoda nie nastraja ale dekoracje bardzo ładne:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne wiosenne dekoracje!Zycze duzo slonca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne dekoracje:-)))Jestem pod wrażeniem!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie dzisiaj mi się wyświetliły Twoje zdjęcia.
    Piękne przygotowania do świąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego roku faktycznie kwiatów i zieleni nasze oczy łakną najbardziej!

    Wiosennej atmosfery w Święta życzymy!

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. No ale są przynajmniej kurki i koguciki ròżnej maści. Uwielbiam je od lat niezmiennie

    OdpowiedzUsuń
  11. Z okazji Świąt Wielkanocnych:
    miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
    zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
    Pracy, która pomaga żyć.
    Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
    i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie.

    Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne aranżacje:)
    Wesołego Alleluja!!
    Kasia, Rustykalny Dom

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego dobrego na Święta :)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)