08.11.2016

Coś do kawki...




... czyli katalogi on-line, które znalazłam w necie podczas poszukiwań corocznych inspiracji.
Listopad szybko przeleci a ja lubię mieć czas na dekoracje świąteczne. Przed nami długi
i zapewne iście jesienny weekend. U mnie będzie bardzo rodzinnie: dobre jedzonko,
duuużo herbaty z różnymi dodatkami (imbir, żurawina, cytryna, pigwowiec) i oczywiście
pyszne ciasto (stawiam na marchewkowe albo dyniowe).
Zamierzamy siedzieć w domu, aby wreszcie chwycić nową książkę, troszkę poleniuchować
przy kominku i nacieszyć się swoim towarzystwem.
Niby nic wielkiego, ale już nie mogę doczekać się końca tego tygodnia:))))

A oto co znalazłam: wystarczy tylko jeden ruch - klik na foto :))

















                                                                                                           

Katalogi znalezione na stronkach:  LENE BJERRE    GREEN GATE   STOFF & STIL   DEKORIA
                                          

3 komentarze:

  1. Fajnie :)My też domowo z dobrą książką i herbatką. Katalogi zostawię sobie do obejrzenia właśnie na ten długi weekend..w sam raz do porannej kawki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jeszcze raz chcę przejrzeć te katalogi... tak bez pośpiechu:)))
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanka się postarała, tego było mi trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)