13.04.2014

Jaja w trawie i bardzo udana niedziela:)







W tym roku nie poczyniłam ani jednego jaja... mam ich już za dużo. 
W dekoracjach wykorzystałam stare prace. 

Z ogrodu przyniosłam kępy trawy razem z korzeniami, 
wsadziłam do mini-doniczek z ziemią 
i ozdobiłam 
drewnianymi jajkami wykonanymi parę lat wcześniej techniką decoupage. 
Moim zdaniem wyglądają uroczo:)

















A dziś... 
bardzo udana niedziela spędzona z przyjaciółmi, 
na spacerze w parku zamkowym Kórnika.
Podziwialiśmy pięknie kwitnące magnolie... to ich czas. 
Potem wspólny obiad, kawa, deser i ponownie krótki spacer w Zaniemyślu. 
Bardzo przyjemnie spędzony dzień:))







13 komentarzy:

  1. Śliczne pisanki:) Słonecznie pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. jaja w trawie wyglądają cudnie! :)
    udanego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to samo- wykorzystam stare prace, tylko na jedno jajko zrobiłam włóczkowe ubranko - tak dla próby :) A Twoje jajka na trawie cudne i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne jaja w trawie, , ja nie mam na razie weny na ozdabianie, bo tyle mam pracy ale może przyjdzie sama po koniec tygodnia :)) w każdym razie Twoje zgodne zgapienia :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaja w trawie są ekstra ;) pogoda dopisywala, u nas nie koniecznie :/ a te magnolie to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł z jajami w trawie:) Coś innego niż oklepana rzeżucha:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na dekorację :) jajka są śliczne .

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne spękania przy kogutkach. Nigdy takich nie lubiłam.
    Kórnik jest piękny. Byłam dwa lata temu w środku lata. Kwitło coś innego. Przygarnęłam bezprawnie z ziemi (nie rwałam drzewu) dwa piękne japońskie kasztany. Pięknie grzechoczą.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. W Kórniku byłam na wycieczce w podstawówce- kuuuuuuuuuuuuuuupę lat temu, pamiętam, że po zamku chodziliśmy w takich filcowych paputkach :p piękne miejsce :)

    Jaja z kogutkami prześliczne, w tej trawie wyglądają rewelacyjnie :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne dekoracje - proste a takie eleganckie:) super pomysł:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. też uwielbiam magnolie, są niezwykłe...
    co do jaj, to z takim zapleczem to faktycznie można sobie odpuścić produkcje nowych, Twoje są fantastico :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te jajka w koguciki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne jajka, pomysł bardzo prosty i dzięki temu - niezwykle efektowny : ) Pozdrawiam poświątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)