6.03.2018

Wielkanocne przymiarki






Jako pierwszy powstał stroik wielkanocny dla mojej mamy. 
Idealnie pasuje do kolorystyki jej wnętrza.
Gniazdo (26 cm) z ogrodowego wino-bluszczu podkleiłam kołem z tektury.
Plastikowe jajo (12 cm) pomalowałam na biało.
W dekoracji wykorzystałam: gałęzie brzozy i gruszy, piórka, kwiatki,
zielone sztuczne gałązki i rafię białą.
Gotową kompozycję umieściłam na drewnianym talerzu.
Po świętach wystarczy usunąć jajo, umieścić roślinkę doniczkową 
i dekoracja wiosenna gotowa :)













10 komentarzy:

  1. Chyba masz rację pora pomyśleć o świątecznych dekoracjach. Twój pomysł bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynam wcześniej bo lubię spokój podczas pracy i czas na poprawki oraz zmiany koncepcji:)

      pozdrawiam
      Tomaszowa

      Usuń
  2. wspaniała dekoracja! sama formowałaś gałązki na bazę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gniazdo zrobiłam z łodyg winobluszczu, które spięłam drutem. Całość umieściłam na tekturze, więc jest stabilnie, no i nic mi nie wypadnie. Dekoracja gniazda to już indywidualna sprawa:)

      pozdrawiam
      Tomaszowa

      Usuń
  3. Śliczna i delikatna dekoracja :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejszy stroik, jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)