30.04.2021

Śpiące ośmiorniczki

 








Schemat szydełkowej ośmiornicy zakupiłam na Etsy. 
Tak mi się spodobały, że musiałam je wykonać.
Każda ma inny kolor i rozmiar. 
Ośmiorniczki zostały wydziergane z milutkiej, "przyjaznej" włóczki
przeznaczonej do tworzenia dziecięcych zabawek. 
Muszę przyznać, że zabawkowe robótki na szydełku
sprawiły mi dużo radości. 
Różowa ośmiornica jest największa - 50 cm, 
a zielona i beżowa mają ok. 33 cm.
Za miesiąc Dzień Dziecka, 
a te przytulanki mogą być uroczym prezentem. 

















7 komentarzy:

  1. Urocze i mięciutkie jak widać :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że są przemiłe w dotyku, no i śliczne.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądają w chenillowej włóczce, super przytulaśne i urocze <3
    dzieciaki je uwielbiaja. Sama robiłam je kiedyś i poproszono mnie o dwie kolejne, czas zacząć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne. Szenila uwydatniła ich atrybuty. Właśnie czytałam artykuł o ośmiornicach. Mają trzy serca i jakby dziewięć mózgów. Bardzo mało wiemy o tych zwierzętach. Ich inteligencja jest wprost fenomenalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza maskotka. Widać, że jest wykonana z miłego w dotyku materiału, dlatego sprawdzi się idealnie, jako zabawka nawet dla najmłodszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)