2.03.2015

Wiosenne rozmyślania:)





Ostatnio moje myśli krążą (i to bardzo intensywnie) wokół wiosny, tulipanów i słońca.
Już nie mogę się doczekać, by zobaczyć barwy posadzonych cebulkowców.
I, jak co roku o tej porze, planuję małe prace przy mojej starej maszynie do szycia.
W wolnej chwili podglądam w internecie nowinki wnętrzarskie, wertuję katalogi,
podziwiam Wasze blogowe poczynania... 
Krótko mówiąc: szukam inspiracji na wiosnę!
W weekend przeglądałam (i to kilka razy) nowy katalog Ib Laursena wiosna-lato 2015
Mam słabość do wszelkich cynowych naczyń, wikliny, szkła i naturalnego drewna.
Podczas oglądania nie obyło się bez mnóstwa przeciągłych ochów i achów! Sami zobaczcie!

Wystarczy kliknąć na fotkę:) - uczciwie zaznaczam, że to nie jest reklama.






Pamiętałam też o smacznym dodatku czyli o mini deserze owocowym zawierającym:
brzoskwinie, domowy jogurt, odrobinę bitej śmietany oraz pokruszone ciasteczka...
baaaardzo czekoladowe (domowej roboty, oczywiście).

Miłego tygodnia kochani:)






10 komentarzy:

  1. Smakowity kubeczek, az mi ślinka pociekła:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Deser wygląda obłędnie smakowicie. Jeśli chodzi o Ib Laursen`a to mam kilka rzeczy tej firmy i prócz estetycznych walorów to są to naprawdę wytrzymałe w użytkowaniu szczególnie miski i kubeczki :) A nowy katalog i u mnie wzbudził pełno achów i ochów hihi a u Męża tylko ciężkie westchnienia :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w odwiedzinki do siebie
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatonęłam w tym katalogu na dłuuuuuuuuuuuuuuugą chwilę i tez ochom i achom nie było końca. tyle z tych pięknych rzeczy chciałabym mieć, że pewnie nie wybiorę nic, żeby nie żałować, że to tylko to a nie tamto, albo jeszcze piękniejsze siamto. Dylematy nadmiaru propozycji...
    Miłego oczekiwania na wiosnę. Tę prawdziwą.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraz pobiegnę obejrzeć katalog, ale deser już teraz pochłonęłam oczami.. cudowny :) w sam raz na przedwiośnie, byle do cieplutkiej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jogurt z owocami, mniam! Wczoraj zakwitł u mnie pierwszy krokus, lada dzień powinny zakwitnąć hiacynty, wiosna już się chyba zadomowiła. Katalogu jeszcze nie widziałam, ale chętnie do niego zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tulipany piękne, deser wygląda smakowicie...a katalog kocham...za te niebieskie barwy...w sam raz do mojego domku na wsi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Dziś tagi deser rodzinie zaserwuję bo mi ślinka pociekła:) Laursen w każdym katalogu zachwyca mnie nieustająco. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny katalog, to też moje klimaty. Kusisz łakociami , nie powiem przyjemnie. Przesyłam ciepłe pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam swoje typy w katalogu (np. termos) Latem nachodzi mnie ochota na niebieskie dodatki, chyba tak dla równowagi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)