30.11.2015

Grudzień 2015





To dla mnie w tym roku dziwny i trudny czas. 
Jeszcze ciągle zachwycają mnie uroki i barwy jesieni,
a już wokół wszystko woła: "Witaj Boże Narodzenie"! Jakoś nie mam jeszcze nastroju.
Choć... muszę się przyznać. Wczoraj uległam pokusie i zakupiłam w necie świąteczne poszewki 
na poduszki. A dziś zawiesiłam srebrną śnieżynkę, która błyszczy na drzwiczkach komody.
Myślę też o uszyciu (jeszcze przed świętami) nowych sukienek na krzesła w jadalni.
W głowie mam już projekt (prosty, bez udziwnień) świątecznego wianka, a w kartonie potrzebne
elementy. Pozostaje mi tylko zarezerwować czas i święty spokój:))
To będzie pracowity miesiąc:))
Miłego tygodnia kochani!







4 komentarze:

  1. Do wczoraj, nie bylo u mnie zadnej swiatecznej dekoracji. Bo jakze to, kwina obficie bratki, slonce przygrzewa..Zupelnie nie umiem sie wczuc w atmosfere.
    Ale, za nami pierwsza niedziela adwentu. Powolutku , powolutku zaczynam odliczanie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny ptaszek na gałązce przycupną! Skąd wziąć takiego?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice post, things explained in details. Thank You.

    HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)