6.12.2015

A u nas już świątecznie...






Postanowiliśmy, że w tym roku pojawi się u nas mała choinka i to już teraz.
To dla nas bardzo trudny czas (szczególnie ostatni miesiąc)... 
długa choroba taty i smutny finał.
W tym roku nie wymyślam nowych ozdób tylko wykorzystuję wcześniej wykonane.

Na okapie kuchennym pojawiły się eko - ozdoby 
czyli wielkie bombki z tektury modelarskiej i wiórów aluminiowych, 
które zrobiłam parę lat wcześniej.
Taki mój domowy recykling:))
Zawiesiłam je na kiju ozdobionym świeżymi, zielonymi gałązkami... 
oświetliłam lampkami i dekoracja gotowa.


Tutaj  znajdziesz inne dekoracje naszego okapu. 










Nasze małe drzewko kupiliśmy w doniczce, z korzeniami.
Ma śliczny kształt i cudownie pachnie.
Postanowiłam nie zawieszać zbyt wielu ozdób 
by cieszyć się jego naturalnym pięknem.


Miłego wieczoru!

Tomaszowa












11 komentarzy:

  1. U nas podobnie, z tym,że finału nie znamy, porządki przedświąteczne zrobiliśmy w tę sobotę, bo nie wiadomo, co będzie za chwilę. Choinka również, jeśli się pojawi, będzie symboliczna, jak i cała reszta. Ściskam mocno, napisz maila
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lewciu ściskam Cię mocno i wiesz... ROZUMIEM :))

      PA!

      Usuń
  2. Takie ozdoby mimo, że skromnymi środkami są bardzo eleganckie, ozdobienie okapu przepiękne. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      W tym roku takie ozdoby muszą wystarczyć... nie mam bluesa na kreatywne szaleństwo.
      Dla nas to będzie trudny okres.

      pozdr

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ozdoba okapu. Choinka nie musi sięgać sufitu, by cieszyła, a takie małe z powodzeniem można posadzić później do ogrodu i ubierać na zewnątrz przez kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. agawu, zgadzam się z Tobą w 100%.
      Mam nadzieję, że drzewko przyjmie się na wiosnę:)
      Dzięki za ciepłe słowa.

      PA!

      Usuń
  4. Pełna uroku choineczka! Rzeczywiście niewiele trzeba! Miałam podobny pomysł, żeby w tym roku zrezygnować z łańcuchów i zbyt wielu ozdób. Kilka bombek i światełka.
    Spokojnych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna, naturalna, ujmujaca w swej prostocie.

    Zdrowych i Spokojnych Swiat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, życzę spokojniejszego Nowego 2016 Roku, przytulam

    OdpowiedzUsuń
  7. I want to thank the blogger very much not only for this post but also for his all previous efforts. ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)