15.09.2018







Już są... moje ulubione barwy... a za chwilę... moja ulubiona pora roku.
Wiosna i jesień to zdecydowanie ten czas, na który zawsze czekam:)
Uwielbiam jesienne kolory, zapachy i rośliny.
Tomaszowa Chata wypełnia się wrzosami, chryzantemami i ozdobną kapustą.
Na lokalnym targu pojawiły się dynie, śliwki i gruszki.
Mmmmm... trudno się im oprzeć.
Więc ulegam, smakuję i mruczę pod nosem:))














Nasza tarasowa sofa to najbardziej oblegany mebel w tym sezonie.
Każdy marzy o jej miękkich poduchach.
Do tego obowiązkowa kawa i deser... czyli chwila w raju:)
I na sekundę zapominamy o wszystkim...

Lato powoli odchodzi otulone ciepłem słońca. 
Na twarzy czuję jego ostatni, gorący pocałunek.
Było piękne w tym roku!



Miłego weekendu, kochani!











1 komentarz:

  1. Też lubię kolory wrzosów i kapust. Nawet zasiałam te ozdobne w ogrodzie i już są pięknie przebarwione. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)