14.12.2020

Świąteczny okap 2020

 





Wszystkie elementy kupiłam przez internet. 
Nasze wieloletnie lampki w tym roku padły 
i musiałam zamówić nowe. 
Tym razem jedynie połączyłam, 
a właściwie, 
postawiłam na okapie gotowe dekoracje. 
Wykorzystałam dwa drewniane anioły 
o różnych wysokościach, 
ze złotymi skrzydłami. 
Delikatnie mieniącym elementem jest 
choinka na drewnianym postumencie. 
Nowe lampki o ciepłym świetle stworzyły
świąteczny nastrój. 

 
Tutaj  znajdziesz inne dekoracje naszego okapu. 



















6 komentarzy:

  1. Pięknie prezentują się te anioły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, fajny kawałek drewna. U nas właściwie wszędzie pasują.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Minimalistycznie, pięknie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Draga mea,
    Foarte sugestiv si magic este decorul tau luminos. Imi place mult.
    Calde imbratisari,
    Mia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)