10.02.2011

* Z sercem, od serca, dla serca *





Wielkimi krokami zbliża się święto zakochanych, za którym nieszczególnie przepadam. My przecież mamy własne w czerwcu i jest ono rozśpiewane, roztańczone, pachnące i radosne jak pora roku, która nam je przynosi. Ale nie o tym chcę pisać.
Jak wiecie, przyciąga mnie ( choć wiem, że nie jestem jedyna)  kształt serca. Lubię zresztą wszelkie zaokrąglenia. Jak pomyślę, że przed nami Wielkanoc i jajka....od razu mi weselej na sercu :)
Tak więc symbol serca wywołuje u mnie romantyczne, pozytywne i wesołe emocje - zawsze!!!
Na pierwszy ogień poszedł okap w kuchni. To miejsce jest jak scena  w teatrze, która wręcz domaga się ciągłych zmian. I jak tu nie ulec pokusie?:)
Niedawno skorzystałam z krótkiego kursu u Ushii, ponieważ bardzo spodobały mi się dekoracje z masy plastycznej. Zrobiłam różne kształty, ale dzisiaj będzie tylko o sercach. Jedno z nich ( po wcześniejszym pomalowaniu) wykorzystałam w dekoracji okapu. Całość prezentuje się tak:






To jednak nie koniec szaleństwa serduszkowego. Zrobiłam serce techniką dekupażu jako prezent dla pewnej osoby. Przed zapakowaniem zdążyłam wykonać fotkę, którą umieściłam na początku wpisu.
Z drzwi zniknął świąteczny wieniec i zrobiło się pusto.  Nowy powstał tak na szybko. Wystarczyła gałązka z borówkami i małe serca z masy samoutwardzalnej. Jedną ich stronę ozdobiłam wzorem odciśniętym stempelkiem, a drugą pokryłam wikolem i obsypałam kaszą jęczmienną. Dzięki temu mam więcej możliwości wykorzystania  ich w przyszłości.
Miłego wieczoru!
Wasza sercowo zakręcona :)
  

                                                                                    Tomaszowa







16 komentarzy:

  1. Oj jak u Ciebie dzisiaj romantycznie. Piękne serduszka zrobiłaś i to decupagem i te na wianku. Okap z sercem wygląda super.
    Fajny pomysł z wiankiem na drzwi. Musze troszeczkę podpatrzeć u Ciebie;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo serduszko dzisiaj u Ciebie!Świetne te serducha!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. dekoracja na okapie wspaniała, serduszko z masy bardzo delikatne i romantyczne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Trafiłam do Ciebie dzisiaj trochę przez przypadek ale już wiem, że będę zaglądać stale...:-) Tworzysz wspaniały klimat. A te dzisiejsze serduszka... To decoupagowe takie trochę tildowe:-) Śliczne! Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiratorko moja (choć Tomaszowa)!!! Wstyd się przyznać, ale u mnie na okapie i na drzwiach wciąż zimowo, że nie powiem adwentowo :(( Ale dziś się zmobilizuję, schowam wieńce do pudła, wdrapię się na strych i odstawię do następnych świąt. Obiecuję! I może nawet coś nowego wymyślę na drzwi, bo gdy patrzę na Twoje wianuszki to tez mi się coś podobnego marzy. A serducho na Walentynki zrobiłaś przepiękne! I nie mów mi, że to na styropianie. Pozdrawiam cieplutko i wiosennie (wiem, wiem, jeszcze nie pora się cieszyć)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie ozdobilas okap i drzwi i osoba dla ktorej zrobilas to serduszko bedzie cudownie ucieszona.Fajnie tam w tej Twojej chatence,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie pomysłowe i piekne dekoracje-inspirujesz!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne to dekupażowe serduszko, takie dziewczęce i romantyczne!
    Sam chciałabym taki prezent walentynkowy dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale romantycznie się zrobiło, zasercowałąś chatę na maksa:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo romantycznie u Ciebie! serduszka śliczne:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z tymi ziarenkami na sercach, prezentują się pierwszoklaśnie :) zresztą co ja tu będę pisać, wszystkie Twe dekoracje są świetne :)) walentynkować już czas! ;)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny człowiek
    Piękne życie
    Pięknie tworzy
    I można by tak w nieskończoność, piękna Tomaszowa Chata, pozwolę sobie wpadać na kawki i pyszne ciasta
    a i oczy nasycę przy okazji :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super romantycznie wygląda okap ;) Piękne serduszka. To coś co lubię i nigdy nie przechodzę obojętnie koło takich fajnych dekoracji;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że serducha podobają się Wam. Dzięki!!! Jak to powiedziała Balbina: "zasercowałam chatę na maxa" i wieciecie co? To świetne uczucie:)))

    Pozdrawiam ciepło i przesyłam uśmiech od ucha do ucha!

    OdpowiedzUsuń
  15. Romantycznie, serduszkowo, milutko i cieplutko. A, że wróciłam właśnie z długiego, zimnego spaceru, to ta atmosfera bardzo mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale urocze serduszka te z ziarenkami to świetny pomysł!!!I okap wygląda uroczo...romantyczny klimacik się wkradł do Twojej chaty!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, poświęcony czas i ciepłe słowo.
Tomaszowa :)